Blogiarkisto

keskiviikko 6. elokuuta 2014

Livbox elokuu 2014: bloggareiden suosikkeja

Hyvää keskiviikkoa! Aamu alkoi mukavasti postinkantajan kolkutellessa oveen, ojentaen uusimman Livboxin suoraan käteen, eli tällä kertaa ei tullut automaattisesti vain noutolappua että "hae aikaisintaan seuraavana päivänä postistasi", jes! Ja ennenkaikkea ehti tulla ennenkuin lähden Hesaan, joten pääsen myös postailemaan, mitäpä tämän kuun, eri bloggareiden valitsema boxi sisältääkään. Heti voin suitsuttaa, että tästä boxista innoistuin enemmän kuin viime kuun!

Tämän kuun boxiin suosikkejaan on siis valinnut bloggarit Ida; Ida Iholla -blogista, Johanna; Kalastajan Vaimo -blogista, Saara; Saara Sarvas -blogista, Annie Kosmetiikkaobsessio-blogista sekä Nella; Nella Törnroos videobloggaaja.


Clinique on ollut mukana muutamassa boxissa aikaisemminkin, kuten myös tällä kertaa, Idan suosikkina, silmänympärysiholle voide, joka lievittää silmäpusseja ja kosteuttaa. Cliniquen ollen laadukas merkki ja mun ollessa usein unettomuudesta kärsivä tyyppi, jolle todellakin tulee silmäpussit ja silmiä turvottaa, niin odotukset on ilmeiset, ja minä testihenkilönä oiva tähän. Vaalea rasva 5ml purkissa tuoksuu miedosti, sellaiselta tosi freesiltä.

The Body Shop on yksi Livboxin uusimmista yhteistyökumppaneista, josta itse olin aivan innoissani, tämän brändin kuuluessa mun suosikkeihin. Johannan suosikkina tuli siis 50ml vartalovoi, mutta valitettavasti hunajan (+ ripauksella kukkaa) tuoksuisena. En tykkää hunajan mausta enkä tuoksusta, vaikka tämäkin tuoksuu sillein miedosti. Lähtee siis eteenpäin, ihanasta koostumuksestaan huolimatta. Mun suosikki tuoksu The Body Shopin tuotteista on ehdottomasti shea (karitevoi)!

Batistea on tullut aikaisemmin Livboxissa, mutta tätä mahtavaa kuivashampoota ei voi naisella olla liikaa, näin mun mielestä. Tämä oli Annien suosikki, 50ml eli se vähän pienempi putkilo kooltansa. Pelasti mut tänä aamuna, lämpöjen ollen mun asunnossa noin +27 ja hirveä kiire, ja mä hikoilen kuin olisin koko ajan saunassa jolloin hiusraja on ällöttävän hikinen - Batiste on ehdottomasti mun suosikki kuivashampoo, olen viime aikoina siis kokeillut muutamaa eri merkkistä mutta Batisten selkeänä etuna on se, ettei se ole niin märkää suihkutettuna, jolloinka se todella imee sitä kosteutta hiusjuuresta, en siis enää hairahdu kokeilemaan muita! Batiste on myös hintatarkalle sopiva tuote. Tosin, suosittelen enemmän tätä perusversiota verrattuna siihen erityisesti blondeille tarkoitettua (kullanvärinen puteli), sillä tämä jälkimmäinen tuoksuu mielestäni vähän turhan voimakkaasti ja siitä tuleva blondin sävy juureen on mielestäni vähän liian keltainen. Perus Batiste sulautuu hiuksen juureen luonnollisemman näköisesti.

Lumenen aurinkopuuteri on ilmeinen valinta tälle kuukaudelle, tämän kesän helteille. Itse käytän lähes aina meikatessa aurinkopuuteria (nyt en 3 viikkoon ole meikannut kun hikoilen kaikki meikit samantien pois..) joka antaa hehkua, niin myös vähän muotoilee mun pyöreitä kasvoja oikeisiin paikkoihin sipaistuna. Tämä hajusteeton ja suomalaista lakan siemenuutetta sisältävä puuteri oli Saaran suosikki.

Viimeisenä mulle ensiksi kovin ihmettelyä herättänyt tuote, joka sitten aukesi enemmän lukiessani tarkkaan sen käyttöohjeita. Pure Konjac Sponge on siis kasvojen pesusieni, kuivana kova mutta vedessä käytettynä (tarkemmat ohjeet sienen pussukassa) se pehmenee. Tämä Konjac-kasvin juuresta valmistettu erikoisuus oli Nellan suosikki, ja tällä pitäisi siis kasvoista puhdistua liat ja epäpuhtaudet, mutta se myös kosteuttaa ja suojaa ihoa. Tosi mielenkiintoinen, en ole ikinä ennen tällaista nähnyt tai kuullut, ja tuskin olisin itse tullut ostaneeksi, jos kaupasta olisin tämän bongannut.

Boxin mielenkiintoisin oli siis tämä ihonhoito- ja puhdistussieni ja paras tuote ehdottomasti Batisten kuivashampoo. Jos vartalovoi olisi tullut muussa tuoksussa kuin hunajan, olisi tämä boxi ollut aivan nappi mulle, nyt 4/5 mutta eipä sekään huono ;) Hesan reissuun lähtee mukaan ainakin Batisten kuivashampoo ja Cliniquen silmänympärysvoide!